1390/11/13 پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنیست......
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

 

و مكروا و مکر الله والله خير الماكرين
و آنان دست به فريب زدند و خدا هم مكر كرد و خداوند بهترين مكر كنندگان است

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنیست......

در قسمت نظرات مقاله قبلی مطلبی تحت عنوان " پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنیست" توجه مرا به خود جلب کرد که یکی از بینندگان سایت مطرح کرده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم مطلب جدیدی در این خصوص به رشته تحریر بیاورم.

جمله ی " پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنیست " مرا به یاد آن کبوتر بی گناهی انداخت که به طور بی رحمانه ای سرش را از بدن جدا کردند. پرنده ای که به جرم سرخ بودن محکوم به مرگ شد به ما آموخت که مسیر سختی را باید پیمود تا به مقصد رسید.

مسیری که ما را به آسیا می رساند پر است از سنگریزه هایی که باید با پاهای برهنه از روی آنها گذر کنیم و درد آن را به جان بخریم و لحظه ای دم نزنیم تا بدانند که ما عاشق سینه سوخته تراکتور هستیم و به عشق معشوق همانند سنگی که در مسیر آب آن قدر به دیگر سنگ ها می خورد تا به شکلی زیبا  برسد مشکلات را یک به یک سپری خواهیم کرد.

آری اینجا دیار ملت آذربایجان است؛ دیار استوره های صبر و رشادت؛ دیار مردمانی که در سینه تاریخ نام خود را حک کرده اند و در طول زمان هیچگاه خسته نشدند. پس ای هوادار بدان و آگاه باش که باید استوار قدم برداری و لحظه ای از حرکت مایوس نشوی گرچه در این مسیر بخواهند تو را نا امید کنند.

ما عاشق سینه سوخته تراکتور هستیم و تا آخرین لحظه تیم خود را یاری خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم عده ای معلوم الحال ما را ناامید کنند و یا از مسیر خود دور سازند. این اولین و آخرین باری نیست که در حق تیم محبوب شمالغرب کشور ظلم می شود پس محکمتر از همیشه راه قهرمانی را طی می کنیم و با تمام بی عدالتی ها در آخر فصل جام قهرمانی را بالای سر خواهیم برد.

و مكروا و مکر الله والله خير الماكرين
و آنان دست به فريب زدند و خدا هم مكر كرد و خداوند بهترين مكر كنندگان است .

در پایان فصل ثابت خواهیم کرد که با مکر و حیله نمی توان حق تیمی را خورد که با خون دل هوادار به جایگاه کنونی رسیده است و مسئولان نیز باید به فرمایش مولای متقین حضرت علی (ع) توجه کنند که می فرماید: «بهترین نورچشمی مسئولان، برپا داشتن عدالت در شهرهاست .»

همچنین در جواب افرادی که وظیفه دارند تا با شایسته سالاری فوتبالی با عدالت را در معرض نمایش قرار دهند ولی در حقیقت حامی تیمی به نام "استقلال" هستند باید این کلام خداوند متعال را یادآور شد:

يخادعون الله والذين امنو وما يخدعون الا انفسهم و ما يشعرون . فى قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب اليم .

آنان در برابر خدا و مؤ منان نيز دست به فريب زدند ولى جز خودشان را نخواهند فريفت در حالى كه نمى دانند. در دلهايشان مرضى است كه خدا بر آن مرضى ديگر مى افزايد و براى آنان كيفرى دردناك است .

و در انتها نیز ذکر می کنیم که درامد داوران ایرانی در حال حاضر پایین است و شاید مجبور به انجام کارهایی مغایر با اخلاق شوند و برخی افراد نیز با بهانه های پوچ سعی در پوشاندن این ایراد هستند و توپ را به زمین هوادارن تراکتور می اندازند که باید به آنها نیز این کلام خداوند متعال را متذکر شد:
...والذين يمكرون السيات لهم عذاب شديد و مكر اولئك هويبور...
وبراى آنان كه با مكر و فريب كارهاى زشت مى كنند، كيفرى سخت خواهد بود و فريب آنان نابود خواهد شد.

مقاله به پایان رسید ولی مقصود نگارنده تخریب فرد یا افراد خاصی نبود و منظور از این مطلب این است که باید بیدار شد و از خواب غفلت نجات یافت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر